Μουσική, Φωτογραφία, Ποίηση, Εικαστικά, Θέατρο, Κινηματογράφος, Ζωγραφική, Γλυπτική, Χορός, Λογοτεχνία, Δημιουργία, Διασκέδαση, Τεμπελιάδες, Σουρεαλισμός, Νταντά, Υπερρεαλισμός, Καταστασιακοί, Μηδενισμός, Κολεκτιβισμός, Αντισυμβατικά Παίγνια, Πολυσυνθετικές Τέχνες, Όνειρα, Δημιουργικές Καταστροφές, Ελευθερία στον Έρωτα, Ταξίδια, Ελεύθερα Ομαδικά Κάμπινκς, Πικ - νικ στη Φύση, Συναυλίες, Παραστάσεις, Επαναστάσεις, Τεχνολογία φιλική στον Άνθρωπο και το Περιβάλλον, Δρόμος, Υγιής Αλητεία, Οικολογία, Ορθολογισμός, Εξπρεσιονισμός, Αντίδραση με νόημα και άλλα πολλά τα οποία έχουν ξεχαστεί αδικαιολόγητα και κατά τρόπο δικαιολογημένα.

Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2014

Όταν πληγώνονται οι νεράιδες

Όταν πληγώνονται οι νεράιδες τελειώνουνε τα παραμύθια

εκεί που φτερουγίζει ο νους,

εκεί που ξημερώνει,

εκεί που συναντά το αμόνι η λεπίδα των χαμένων,

είναι ο λόγος μου η οργή των απελπισμένων.

Δεν ξέρεις για μένα

Στα μονοπάτια των καιρών έχω ένα μυστικό αγέρωχο

Είμαι δω για να θυμάμαι

Μια ψυχή κουρελιασμένη και κορμί σαν πτώμα

Κάτι σπασμένοι ουρανοί

και μόνο σύμμαχο τον εαυτό μου

Θέλω ν’ αδειάσω την καρδιά μου

Είναι γυμνή η χαρά μου

Χάνομαι σ’ αυτόν τον κόσμο

Δεν υπάρχουν κανόνες

Μόνοι μας χτίζουμε τους τοίχους μας

Μου είπες θα φύγω χθες το βράδυ ξαφνικά

Μέσα σου καίγεσαι και υποφέρεις

Διώχνεις τις σκέψεις για να μην κλάψεις

Η σιωπή μας είναι ο δισταγμός για την ζωή

Πέτα μακριά

Ήταν φίλος το σκοτάδι τελικά



(Οι φωτογραφίες όπως και οι στίχοι, είναι παρμένοι από το niwse)























Δανεισμένο από το φίλο Sfentonix Dreamcatcer που και αυτός το δανείστηκε
...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου